Donderdag 13 en vrijdag 14 april. Weer thuis.

14 april 2017 - Cairns, Australië

Op donderdag rond 11 uur plaatselijke tijd, hebben we afscheid genomen van Australië en zijn we in het vliegtuig van Cairns naar Singapore gestapt. Om vervolgens na een stopover van 8 uur in een hotel op de luchthaven, weer verder te vliegen naar Amsterdam, waar we vroeg in de ochtend weer op Nederlandse bodem stappen.
We hebben het 2 maanden geweldig gehad. We hebben ontzettend veel gezien en beleefd in dit geweldige land. En natuurlijk hebben we vooral genoten van deze lange periode om samen op pad te zijn en niets te hoeven en alles te mogen. Het is echt fantastisch omdat mee te mogen maken.
Gelukkig hebben we vele mooie herinneringen die we mee nemen naar huis en die voor altijd bij ons blijven.
En mochten we enkele indrukken vergeten in de loop van de tijd dan hebben we duizenden foto's en video's die onze herinneringen weer kunnen opfrissen.
De website die we elke dag met veel plezier hebben geschreven, zal voor ons een naslagwerk worden in de vorm van een boek. We vonden het erg leuk dat jullie hebben mee gelezen en dat jullie ervan hebben genoten om over onze schouder mee te kijken. Wij hebben erg genoten van de  hele leuke reacties die we van jullie kregen op de site, mail of app. Bedankt hiervoor!
Twee maanden is erg lang om van huis te zijn, maar door de reacties voelde we toch betrokken bij jullie. We hebben enorm naar onze zin gehad, maar vinden het fijn om weer thuis te komen!

1. Joseth:
    Hé vakantiegangers!
    Wat was het leuk om zo af en toe (als ik er aan dacht.. ;-) met jullie fantastische vakantie-verhalen mee te lezen! Wat moet dat een heerlijke tijd zijn om op terug te kijken. Geniet nog lekker na tijdens het lange Paas-weekend en dinsdag...weer aan de arbeid...pfff... zal nog tegen vallen na zo'n lange, relaxte tijd.
    Leuk om je weer te zien op route 54(a)!
    Groetjes Joseth
  2. Tonja:
    14 april 2017
    Welcome home ladies!! Het was een geweldige reis heb ik gezien via de reisverhalen, app en foto's maar wij vinden het ook weer heel fijn dat jullie weer helemaal heel terug zijn!!!
  3. Anja Rooijackers:
    14 april 2017
    He meiden, wat een geweldige laatste week. Echt heel veel bijzondere dingen gezien zeg. Dinsdag moet ik ook werken, ik zal proberen je mentaal een beetje te ondersteunen Marielle. Kom lekker weer tot rust en letterlijk terug in de harde werkelijkheid. Geniet nog heel even na in ons koude kikkerlandje.