Woensdag 12 april: nog één dagje Cairns

12 april 2017 - Cairns, Australië

Vandaag zijn we alweer aangekomen bij de laatste dag van onze vakantie. Zelfs twee maanden gaan voorbij. Vanmorgen gaan we eerst de camper inleveren. We hebben er niet veel meer in geslapen de laatste twee weken, maar als auto met koelkast deed ie prima dienst.  Bij het inleveren van de camper bij Apollo bespreken we nog een keer alle camperperikelen. Van benzinelekkage tot vlooienplaag. We zijn het eens dat we toch wel wat pech gehad hebben met de camper. We krijgen de gemaakte onkosten voor insectenverdelging en anti-jeuk crème en een hotelovernachting terug. Dat is toch netjes geregeld. Met de bus gaan we terug naar het centrum van Cairns. Het is grijs vanmorgen met wisselend een bui en dan weer even zon. Dus gaan we maar even het winkelcentrum in en kopen een nog wat kleine dingen. We laten wat oude spullen achter hier zoals rafelige handdoeken dus dat geeft weer nieuwe ruimte in de tas. Na de late lunch wandelen we weer terug naar ons appartement en dan is het even blauw dus nog gauw even lekker in de zon bij het zwembad van het hotel.. Lekker genieten van dik 30 graden. Het zal wel even duren voordat we het weer zo warm mogen hebben. Tegen zes uur gaat de zon weer schuil achter de wolken en gaan we naar binnen. Het is tijd om in te pakken. Wat een spullen hebben we nog steeds bij. Volgende keer kan het echt met de helft minder! Maar na een klein uurtje zit alles toch wel op zijn plek. We gaan nog eten bij healthy burger hier onder ons op de esplanade. Een burger met  gegrilde frietjes van zoete aardappel. Smaakt prima. De rest van de avond rommelen we nog wat en gaan op tijd naar bed want morgen om 9:15 moeten op het vliegveld zijn voor de lange reis naar huis.

1. Han en Nellie:
    12 april 2017
    Helaas, het Australische avontuur is nu voorlopig voorbij.
    Een vakantie om nooit te vergeten.
    Goeie reis terug en tot op de Lankven.
  2. Lia:
    12 april 2017
    Goede reis terug en gauw weer wennen aan dit koude en natte kikkerlandje.
  3. Lisette:
    12 april 2017
    Jullie kijken ook wat triestig op de laatste foto. Jammer dat het voorbij is. Maar wij zijn blij je weer te zien volgende week
  4. Mieke van Deursen Meulensteen:
    13 april 2017
    Goede reis terug.....jammer dat t voorijzer is..maar de herinnering aan deze reis blijft gelukkig. .liefs Mieke
  5. Fanny:
    13 april 2017
    Ja bizar, hoe snel dat gaat! Goede reis terug en geniet nog ff thuis van de vrije dagen.
    Ik zie je dinsdag weer X