Donderdag 7 november: A fun day at Sea

7 november 2019 - Key West, Florida, Verenigde Staten

A fun day at Sea. Zo noemen ze deze dag bij Carnival Cruises, want we varen alleen maar vandaag, geen stops. Maar op de boot is constant van alles te doen: Dansles, bingo, kunstveiling, tea time. En je kunt je laten verwennen bij de Spa, wat Gerry laat doen. Ze komt er heerlijk ontspannen van terug. Wij ontspannen ook, maar dan liggend op een bedje op het dek. Niet te warm, want de wind waait flink, dus dat koelt lekker af. Trouwens die ene bui die overtrok (5 minuten en toen was ie weer weg) zorgt voor een lekker verfrissend gevoel!

Maar dat is dan ook wat we verder de dag doen: bedje liggen, lezen, hapje eten, ff zwemmen in één van de 5 zwembaden.  Halverwege de middag nog even een activiteit: tea time in het Atlantic restaurant....... dat betekent een keuze uit een stuk of 6 taarten en ander zoets. Tja die calorieën vliegen ons hier  om de oren, maar lekker......! Daarna maar even afgekoeld in één van de zwembadjes en daarna door naar het bubbelbad, hoeveel meer kan je jezelf wensen... Tenminste: voor een dagje want morgen gaan we weer aan land en gaan we echt wel weer wat actievers doen

Maar veel meer over vandaag valt er echt niet te vertellen. Heerlijk, net echt vakantie!