Maandag 25 november: terug naar Orlando

26 november 2019 - Orlando (Florida), Verenigde Staten

Vanmorgen wat uitgeslapen en om half 10 nog één keer het lekkere ontbijt bij Rockpointe Ranch gegeten. Deze slaapplek was buiten het gebaande pad hier in Florida, maar o zo leuk. We zagen hier dat Florida ook een heel andere kant heeft met heuvels, kleine dorpjes,  pick-up trucks, rodeo’s en westernlaarzen. Erg leuk. Na het ontbijt rijden we op ons gemak richting de international drive in Orlando. Het is maar 150 km rijden vandaag. We maken nog een stop bij de Walmart, daar zijn we al ff niet meer geweest (is pas de 3e keer deze vakantie). Bij deze hebben ze een soort van kerstmarktje. Het belangrijkste wat we kopen zijn wat levensmiddelen en een rolkoffertje voor de handbagage. We hebben niet zo heel veel gekocht, maar wel enkele grotere dingen. Dus tja dat moet je ook weer ergens kwijt. In de loop vd middag checken we in bij BlueGreen Fountain. Een gigantisch appartementencomplex van het type “timesharing”. Wij hoeven gelukkig niet naar een verkoopbijeenkomst of zoiets. Het appartement is groot, heeft 2 slaapkamers en ook een wasmachine. Da’s dan weer handig. We rommelen ff wat en vertrekken dan naar Disney springs. Dat is het winkel en restaurant gedeelte van Disney, dus zo toegankelijk. Daar kun je echt alles kopen van Disney wat je maar kunt bedenken en daarnaast zijn er ook winkels van andere merken zoals Harley Davidson en Zara. We lopen er een tijdje rond en kopen niets (daarmee zijn we zo ongeveer de enige hier) en gaan eten bij de Italiaan. Inmiddels is het donker geworden en branden er overal kerstlampjes. Blijft raar hoor; kerstmuziek, kerstbomen en ballen en korte broeken en palmen. Om een uur of half negen hebben we het wel gezien en rijden we weer terug naar het appartement. Nog ff hangen op de bank en een wasje in het machine, dan hebben we weer een frisse pyama!

1. Nellie Van Offenbeek:
    Wat gezellie.
    Nou ik heb een nieuwtje.
    Anneke en Gerard gaan weg uit de straat.
    Het huis staat te koop.
    Ze hebben nog niets maar willen een appartement met knutselruimte voor Gerard.
    Weer al een weg.
    Jullie blijven nog hè, wij ook.
    Wij zijn nog in Sinterklaas sfeer.
    Genieten van de Wallmart. Doei
  2. Henriette:
    26 november 2019
    Wat een prachtige verhalen weer! Zal wel moeilijk zijn om in NL weer te wennen ! Nog maar lekker genieten!
    Ja, de oneven kant van het Lankven blijkt toch fijner wonen te zijn !!!
  3. Marielle:
    26 november 2019
    Wij zijn wel vaak op vakantie maar blijven met alle plezier in t lankven wonen!!
  4. Ellis:
    26 november 2019
    Een beetje laat, maar beter laat dan niet. Het ziet er weer erg leuk uit! Prachtige foto's en verhalen. Fijn om dit van een "afstandje " te mogen delen. Super!
    Groetjes van Ellis