Zaterdag 6 okt. 2018. Op weg naar huis.

7 oktober 2018 - Veldhoven, Nederland

Vandaag is het helaas echt de laatste dag van deze geweldige reis. Na het ontbijt proberen we alles wat mee naar huis moet in twee grote reistassen te proppen. Ze waren beschaafd gevuld op de heen weg, maar nu is er geen millimeter ruimte meer over, al onze nieuwe aankopen (merendeel kleding) vullen de tas tot de nok.

En als dat leuke koel boxje op wielen ook nog mee naar huis moet, wordt de tweede rugzak ook nog een uitdaging.

Als we slagen om alles mee te krijgen, laden we de auto weer vol en gaan nog eenmaal naar de tegenover liggende mall. Maar veel kopen gaan we niet meer doen, want anders moeten wij het aan in het vliegtuig. We kijken nog wat rond en zien dat de prijzen in deze merk winkels een stuk lager liggen dan de prijzen in toeristen gebieden. Dat hadden we eerder moeten weten...... dan hadden we zeker een koffer erbij moeten kopen😀.

We drinken nog een laatste koffie bij Starbucks zoals bijna alle dagen en gaan dan naar het vliegveld.

We leveren de nieuwe auto in met inmiddels 52 mile op de teller en op de vraag of er gebreken waren tijdens de huur, kon ik alleen maar lachen. We moesten nog wat plakkers van de knopjes halen, maar verder was alles perfect, natuurlijk.

Bij het inchecken, een monorail trip, 2 gebouwen en een kilometer lopen verder, zag ik plots de reserve sleutel van de auto zitten in de tas. Dus het hele traject nog 2 x afgelegd, heen en terug. Goed voor de stappen teller👍🏼. Gelukkig waren we ruim op tijd, dus haalde we het vliegtuig toch nog.

We zijn bij de douane super goed gecheckt en deze keer was Marielle degene die nagezocht werd. Er bleek enkele zakjes zoetstof in haar broekzak te zitten. Ja, dat levert vertraging op. Maar uiteindelijk konden we toch naar de gate. Daar nog even een broodje gegeten en toen het vliegtuig in. Nog een 1/2 uur moeten wachten in het vliegtuig, passagier kwijt. Dus koffer er uit en gaan. De vlucht verliep prima, Marian zoals altijd de meeste tijd slapend en Marielle lezend, film kijken, met de Russische buurman kletsen en nog wat pogingen tot slapen gedaan.

Om 7 uur waren we in Brussel en via de shuttlebus kwamen met bij het hotel Park inn, waar de auto stond.

Onderweg naar huis was het erg rustig en om 9.30 uur zetten we weer onze voeten op de deurmat.

We hebben enorm genoten van 3 weken Florida en Bahamas. We vonden het leuk om onze verhalen op te schrijven en met jullie te delen.

Bedankt voor de leuke reacties en tot ziens.

Groetjes, Marian en Marielle.

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade