Zondag 1 december: Weer naar huis

3 december 2019 - Miami Beach, Florida, Verenigde Staten

Vanmorgen lekker uitgeslapen en daarna een paar deuren verder gewandeld om te ontbijten op het terras van restaurant Havanna 1957.  Omdat we gisteren 2,5 uur hebben moeten wachten voordat we konden inchecken bij het hotel hebben we als compensatie een gratis ontbijtje hier gekregen. Dus eten we nog een laatste keer scrambled ergs en een continentaal ontbijtje. Daarna wandelen we naar de oceaan om afscheid te nemen van Miami en the beach. Het is nog maar 11 uur, maar het zonnetje schijnt alweer en het is nu al dik 25 graden. Het kost wat moeite om hier afscheid van te nemenmaar t zal wel moeten. Maar thuiskomen is toch altijd ook weer heel fijn. Tegen de middag rijden we naar het vliegveld en leveren onze auto in. Dat gaat soepeltjes. Alleen maar parkeren, bagage eruit, iemand van Alamo checkt de benzine en het is klaar! Helaas heeft de vlucht een kleine vertraging, maar al met al gaat het toch snel. Voor de terugvlucht hebben we gekozen voor comfort stoelen. Dan heb je wat meer beenruimte. We zijn dan wel niet zo groot, maar als je wat wil slapen is die extra ruimte toch wel fijn. Niet dat we veel slapen trouwens........ Om half 8 “s ochtends landen we op Schiphol. Brrrrrr....3 graden. Met de trein en bus naar huis verloopt gelukkig soepel en dan zijn we er weer! Het zit erop. Een heerlijke vakantie met heel gevarieerde dingen om te doen, te zien en te relaxen. Van cruise, naar kunst, naar pretpark, naar manatee’s, we hebben ervan genoten. Gezellig dat jullie met ons meegelezen en geleefd hebben. Tot een volgende reis.