Zondag 10 december en maandag 11 december 2023. De laatste winkels bezoeken en op weg naar huis.

11 december 2023 - Miami, Florida, Verenigde Staten

Zondag ontbijten we in het hotel en daarna gaan we op weg naar de Walmart, om nog de laatste boodschappen te doen. We kopen nog enkele kerst spulletjes, want die hebben ze hier in overvloed.

Tegenover gaan we onze laatste Starbucks cappuccino drinken met nog een sneeuwmannetje koekje.

Daarna gaan we naar de luchthaven. Gelukkig is het op zondagochtend minder druk op de weg dan gisteren avond. Binnen 20 minuten leveren we de grote Jeep weer in bij Alamo en gaan we met de monorail naar de juiste terminal. Daar leveren we de grote tassen in en gaan door de douane. Het is wel even wachten, maar niets met de vergelijking van de 2 uur wachten bij onze aankomst.

We vliegen pas over 3 uur, dus hebben alle tijd om te lunchen en op de luchthaven rond kijken.

Helaas vertrekt het vliegtuig niet op de geplande tijd, maar de vlucht gaat wel voorspoedig en om 8.45 uur landen we op Schiphol. Deze keer zijn gelukkig alle koffers na een tijdje op de band en kunnen we weg naar de shuttlebus. We worden weer afgezet bij het Ibis hotel en daar pikken we onze auto weer op.

Om 11.30 uur zijn we weer veilig thuis.

Wij kijken terug op een enorme mooie reis, veel gezien en beleefd. Hopelijk hebben jullie een beetje mee kunnen genieten. Erg bedankt voor jullie lieve reacties. Het is leuk om deze te lezen als je ver van huis bent.

Wij wensen jullie alvast fijne feestdagen en tot ziens!

Groetjes, Marielle en Marian

1. Marian Douven:
    12 december 2023
    Goede reis terug😀
  2. Anoniem:
    13 januari 2024
    Superleuk om dit reisverslag te lezen. Bedankt dat jullie dit willen delen 👍