Maandag 15 mei: Camping Tamarit

15 mei 2023 - Altafulla, Spanje

Vanmorgen gaan we eerst verhuizen. Niet zo heel ver…. We verhuizen de caravan en auto naar een andere plek op de camping. De huidige plek is in een pijnbomen bos. Hartstikke mooie ruime plek, maar erg weinig zon en er valt zoveel troep van de bomen en van de vogels (lees duivenpoep) dat de auto en de hut een plakboel zijn geworden. Dus pakken we de boel bij elkaar, poetsen we de caravan vast een beetje en gaan naar de nieuwe plek. Belangrijkste reden van de verhuizing is eigenlijk dat er een plekje vrij is gekomen met privé sanitair! En dat is zo’n heerlijke luxe dat we daar wel voor willen afbreken en opbouwen. Het nieuwe plekje is ook nog eens op de 2e rij van zee, dus we horen  steeds de golven op het strand rollen. Voelt wel echt vakantie. Het is vanmorgen strakblauw en al lekker warm in de zon. Dus we gaan voor het eerst een paar uur bij het prachtige zwembad van de camping liggen. Boekje lezen, beetje luieren en natuurlijk ook een keer in t water. Brrrrrr da’s koud. Je koelt er wel goed van af.

Maar verder dus niet zoveel spannends te vertellen van vandaag. Tegen half vier zoals meestal begint de lucht te betrekken en dan is het gelijk fris aan t zwembad (zeker als je nog nat bent van t zwemmen) dus terug naar de hut waar we doen waar we inmiddels goed in geworden zijn: niets. Hopelijk voor degenen die lezen komen er binnenkort weer interessantere verhalen, want wij hebben het luieren inmiddels echt uitgevonden

Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl