Dinsdag 30 mei: camping

30 mei 2023 - Sant Pere Pescador, Spanje

Vandaag weer eens een luie dag. Lekker uitgeslapen, zoals meestal, en buiten ontbeten. Het is de laatst dagen een graad of 4 warmer dan eerst en dat verschil merk je toch wel. Absoluut geen klachten over het weer van de afgelopen (bijna) 6 weken. We hebben echt geluk gehad. Maar deze warme afsluiter stellen we wel op prijs. Plan was om woensdag-donderdag in twee dagen naar huis te rijden want we willen het weekend thuis zijn. Maar gisteren toen we in de zon zaten te genieten op het terras in Rosés hebben we bedacht dat vrijdag thuis ipv donderdag ook nog vóór t weekend thuis  is. Dus hebben we één nachtje bijgeboekt. Vandaag hebben we verder lekker op een stoeltje aan het zwembad gelegen. En een paar keer in het zwembad gelegen om af te koelen en heerlijk boekje gelezen en mensen gekeken. Nou meer heb je soms niet nodig. Om 6 uur sluit t zwembad en wandelen we terug naar onze plek en gaan vandaag een keer op tijd koken en eten. Braaf vis met aardappeltjes en wok groenten. Heel Hollands.