19 Mei 2022 OOST CANADA, het is bijna zover

19 mei 2022 - Schiphol Airport, Nederland

In januari van dit jaar, nog op het hoogtepunt van de Corona, hadden we al bedacht dat we toch heel graag weer een keer een mooie verre reis wilden maken. Meerdere opties kwamen voorbij, maar ja, je weet op dat moment eigenlijk nog niet of t wel weer kan in mei en we wilden ook kiezen voor een land wat wel veilig is. Dus Canada! Na 2 keer het prachtige westen aangedaan te hebben nu gekozen voor het oosten van dit grote land. We vliegen naar Toronto, dan naar Niagara Falls en na een paar dagen halen we de camper op om dan op ons gemak richting de atlantische kust te rijden, eindigend in Halifax. We hebben 4 weken dus alle tijd om te relaxen en te genieten .

Zoals meestal maken we optimaal gebruik van onze vrije dagen. Vandaag hebben we allebei nog (deels) gewerkt. Gelukkig stond alles al klaar toen Marian rond 6 uur thuis kwam en zijn we tegen 7 richting Schiphol gereden.

We slapen vannacht in het Ibis budget hotel. “ Park sleep fly”  Een ieniemini kamertje maar bed, douche, wc zijn aanwezig, t is netjes en schoon en meer hebben we niet nodig voor 1 nacht.  Heerlijk relaxed. Rustig slapen , geen haasten morgenvroeg en geen risico op files. Gezien de recente perikelen op Schiphol willen we er echt ruim tevoren zijn dus we mikken op ruim 4 uur tevoren aanwezig zijn. Hopelijk dan geen stress of rennen naar t vliegtuig.

zover de nog saaie verhalen, de mooiere zullen snel volgen.

Marian & Mariëlle