Woensdag 30-10 en Donderdag 31-10 2019 Onderweg naar Miami

31 oktober 2019 - Miami Beach, Florida, Verenigde Staten

30-10

Eindelijk is het (bijna) zover. De eerste boeking hebben we al gedaan eind januari, dus het was heel veel nachtjes slapen... Maar we zijn onderweg. Vanmorgen moesten we allebei nog een halve dag werken en rond 15 uur staan Jan en Gerry bij ons om samen richting Schiphol te rijden. Niet zo handig om is ochtends nog te werken, want het blijkt een gehaast te worden. (Ach leer je ook weer van). We rijden vandaag naar Badhoevedorp waar we inchecken in het Ibis hotel. Daar slapen we en de auto kan er mooi de hele vakantie blijven staan. Ideaal, want morgenvroeg moeten we al rond 7 uur op Schiphol zijn.

De avond gaan we gezellig uit eten en kijken alvast vooruit naar de dingen die we gaan meemaken. Dan op tijd naar bed, want het is morgen vroeg dag.

31-10

Helaas weinig geslapen, maar dat mag de pret niet drukken. Met de shuttle bus zijn we in 15 min op de luchthaven. Het inchecken en door de douane gaat vlekkeloos. Dus we hebben genoeg tijd voor een ontbijtje en een vroege koffie.

Om 10 uur begint de lange vliegreis: bijna 10 uur.  Filmpjes kijken, lezen en dutten en nog wat verloren uurtjes van de nacht inhalen hopelijk. We landen rond 16 uur plaatselijke tijd en zijn razendsnel door de douane. Er is totaal geen rij, helaas bij het ophalen van de auto is de wachtrij iets langer. Maar tegen 17:00 rijden met een een dikke Nissan de weg op. We zijn snel op onze plek van bestemming: het Art Deco District van Miami Beach. Ons appartement ligt op 1 blok van Ocean Drive, een fantastische locatie. Het is vandaag Halloween dus we zijn benieuwd of we daar iets van zien. Na een korte wandeling langs alle mooi art deco huizen gaan we eten bij Havana 1957, een Cubaans restaurant.  Prima gegeten en vanaf het terras hebben we prima uitzicht op al het schoons wat er voorbij loopt. Halloween pakjes, maar ook volop dames en heren in uitgaanstenue zullen we maar zeggen: weinig verhullend waarbij alles goed te zien is. Genoeg om naar te kijken dus.

Plan was om nog verder te kijken bij Lincoln road waar nog meer te zien is, maar inmiddels is het voor ons al 2 uur in de nacht na een lange reisden, dus we gaan lekker slapen. Morgen is er weer een dag!

1. Mieke van Deursen Meulensteen:
    1 november 2019
    Ooohhh heerlijk.. geniet er van en ik ben maar een heel klein beetje jaloers 🤔of heul veul eigenlijk😫 maar het goede nieuws is dat gisteren eindelijk voor de 3e keer de cardioversie bij Hans gelukt is🤩 groetjes en enjoy 🌞😘
  2. Gertie:
    1 november 2019
    Nou zou te zien zijn jullie al goed begonnen. veel plezier.
  3. Lisette:
    3 november 2019
    Ja wie gaat er dan 's morgens ook nog sollicitatiegesprekken doen ;-)
    En Marielle, wat zie je er goed uit!
  4. Henny:
    14 november 2019