Vrijdag 8 november: weer terug in Miami

8 november 2019 - Florida, Verenigde Staten

Vanmorgen rond 8 uur meerde de boot weer aan in Miami. Na het ontbijt hebben we de bagage weer bij elkaar gepakt en zijn we van board gegaan. Dat ging voorspoedig, maar daarna moesten we wel even wachten voor de bus van Alamo (auto verhuurder), het was al vroeg erg heet in de zon. De bus bracht ons naar het vliegveld, alwaar we de huurauto hebben opgehaald.

Onze eerste trip was naar de Walmart, daar boodschappen gedaan om te kunnen picknicken. We zijn langs de oost kust naar Vero gereden. Daar hebben we geluncht aan het strand. Het was geen strand weer, bewolkt en zo nu en dan nat.

We hebben de tocht over het schiereiland noordelijk vervolgd naar Cocoa beach. Daar hebben we een appartement gehuurd. Jan en Gerry hebben een eigen auto en een andere route gereden. Toevallig komen we tegelijk aan bij het appartement.

In de avond bezoeken we nog de winkel van Ron Jon en hele grote surfshop.

En daarna eten we heerlijk bij een grill room met zijn vieren.

Nadat we de ontbijtspullen hebben ingeslagen bij de supermarkt, gaan we weer naar ons huisje.

Tijd om de site van afgelopen week weer bij te werken.