Vrijdag 5 mei Dagje camping en zwembad.

5 mei 2023 - Puçol, Spanje

Vandaag staat er niets op het programma.

Het gaat al wel wat beter met de enkel, maar door Valencia struinen is nog onmogelijk.

Gelukkig is het vandaag warmer dan de afgelopen dagen, geen sluier bewolking of zee wind en al gauw komt de temperatuur boven de 25 graden en meer.

De ochtend hebben we rondom de caravan doorgebracht met krant lezen en klusjes. En natuurlijk op zijn tijd aan de koffie. We beginnen al echt te wennen aan het relaxte camping leven.

Na de lunch verplaatsen we ons zo’n 100 meter en nemen plaats aan het zwembad.

We hebben weer eens een ander uitzicht en het water is aantrekkelijk. Althans voor Marielle. Marian steekt er alleen de voeten in ter afkoeling. En afkoeling was nodig, want het was echt heel heet vandaag.

We lezen wat en luisteren muziek met de oortjes. En natuurlijk bekijken we wat de andere gasten doen. Het is niet druk, maar de hele middag zijn er wel steeds anderen aan het zwemmen.

Rond 18 uur zijn we wel gaar en lopen terug naar de hut.

Vanavond eten we de Paella 🥘 van het restaurant van gisteren en natuurlijk gaat er ook een fles Sangria open! Want dat hoort er tenslotte wel bij. Na 1 borrel is onze quotum alweer bereikt…