25 - 26 Mei Op weg naar Edmonton, Canada

26 mei 2016 - Edmonton, Canada

Woensdag 25 en donderdag 26 mei      Op weg naar Edmonton

Vanmorgen nog een paar uurtjes gewerkt maar dan op tijd naar huis want na  280 nachtjes slapen is het eindelijk zover. We gaan naar Canada. We rijden eerst naar Helmond waar we Jan en Gerry oppikken en rijden op ons gemak richting Schiphol. Heerlijk zo'n hotel de avond tevoren. Je hoeft niet vroeg op, geen onrust door files!

Na het ontbijt lopen we nog een half uurtje door Uithoorn, waar het hotel gelegen is en gaan dan met de shuttlebus naar Schiphol. Alhoewel er heel wat controles zijn gaat t allemaal rap en om 14:45 stijgen we op. Ook de vlucht (8:30 uur) gaat als een trein.... We vliegen over IJsland , Groenland en het noorden van Canada. Als er geen wolken hangen is het uitzicht naar beneden prachtig. Besneeuwde bergen, gletsjers en ijsschotsen in de zee. Eind van de middag landen zoeken we de bus naar het verhuurstation van de auto. We slapen 2 nachten in een hotel in Edmonton voor we de camper krijgen en hebben voor die tijd een autootje gehuurd. Een JEEP Compass. Het is een flinke auto maar met de bagage van 4 personen heeft ie toch moeite. Maar ach..... Wij kunnen heel goed stapelen. Bij het hotel aangekomen checken we in en gaan nog ff wat eten. We doen ons best om zo lang mogelijk wakker te blijven maar om 8 uur (4:00 uur) thuis gaan de luiken dicht. Morgen weer vroeg op!

1. Han en Nellie:
    27 mei 2016
    Wat een gezellige foto met z'n vieren
    Bedankt weer voor het gezellige verhaal.
    We kijken er naar uit naar het vervolg.
    Veel plezier.
  2. Marie-josé:
    27 mei 2016
    Wat een mooie plaatjes van het uitzicht vanuit het vliegtuig. De wolken lijken wel dekbedden. Gaaf! Veel plezier in Canada en voorzichtig rijden hoor met die scheurbeesten!
  3. HenHan:
    27 mei 2016
    Wat een avontuur alweer. Heel veel plezier!
  4. Anja Rooijackers:
    29 mei 2016
    Hallo meiden,

Yeahh, het is begonnen, en ik hoop dat jullie een geweldige vakantie gaan beleven; jullie hebben het verdiend!!!!