Australia here we come

3 februari 2017 - Veldhoven, Nederland

Hallo allemaal, g'day mate

Nog even en dan vertrekken we voor onze  droomreis naar Australië. Negen weken door het land van de kangaroos, koala's, visjes, dolfijnen, prachtige stranden, bossen en woestijnen..... en nog veel meer.  We gaan met de camper op pad en willen vooral genieten van alles om ons heen, dus geen hoog tempo, maar lekker relaxen. Voor onszelf en degenen die ons willen volgen maken wij dit dagboek. Gezien we regelmatig wat verder van de bewoonde wereld (lees WiFi) af zullen zijn zal het dagboek niet elke dag bijgewerkt worden. Maar we zullen elke keer weer boven water komen (of uit de woestijn of uit de bergen).

Australië is groot, Europa past er makkelijk in, dus we zullen lang niet alles kunnen zien, maar  dan blijft er nog steeds iets te wensen over.

Europa past makkelijk in Australie

Onze route bestaat uit twee delen. We vliegen eerst van Amsterdam, via Singapore naar Perth aan de westkust. Daar hebben ruim 3 weken een 4wd camper tot onze beschikking. Op maandag 6 maart vliegen we naar Sydney aan de oostkust waar we na enkele dagen in Sydney met een (hippie)camper naar het noorden reizen tot Cairns    Na 9 weken is het dan weer tijd om naar huis te gaan. We vinden het erg leuk als jullie meelezen en reageren is nog leuker. Marian & Marielle

Reisroute.

1. Gertie:
    13 januari 2017
    Wat een heerlijk vooruit zicht!
  2. Anja Rooijackers:
    13 januari 2017
    Als we dan toch geen tijd vrij kunnen maken voor koffie, dan communiceren we zo maar. Geniet er van, dan Geniet ik op afstand met jullie mee.
  3. Henriette:
    13 januari 2017
    De voorpret is ook al een beetje vakantie!
    Heb Europa nog nooit zo in Australië gezien!wat groot !
  4. Mieke van Deursen Meulensteen:
    14 januari 2017
    Ooooohhhh wat een heerlijk vooruitzicht...en jullie verdienen het na een zeer bewogen jaar...lekker genieten en ik geniet graag mee met de verhalen en de foto,s......
  5. Annemarie:
    19 januari 2017
    Wat leuk! Australië staat ook nog op mijn verlanglijstje. Ik ga jullie zeker volgen.
    Heel veel plezier dames!
  6. Anjes:
    9 februari 2017
    Hallo lady's, echt ontzettend veel plezier, geniet ervan
  7. Mieke:
    12 februari 2017
    Het spel is begonnen, zet hem op.