Dinsdag 12 November: winkelen en nog ff vakantie houden

14 november 2019 - Hunters Creek, Florida, Verenigde Staten

Vandaag onze tweede dag in dit prachtige huis in het Veranda Palms resort. Echt alles zit erop en eraan. 4 slaapkamers, 3 badkamers, een goed uitgeruste keuken en natuurlijk het zwembad. Dat is helaas niet heel erg warm en meer geschikt voor de heel erg warme dagen. Vandaag gaan we even naar de Vineland premium outlets. Een outletcentrum met meer dan 100 winkels. Alle grote merken zijn er.  Je kunt er dan ook niet “ff” doorheen lopen. We kiezen voor de bekendere en ook onbekendere winkels. Zoals Tommy Hilfiger en Ann Taylor. Maar eerst ff naar het foodcourt in het. Doden om te starten met een koffie! We kopen allebei nog een shirtje en Marielle een vest. Maar dan is het ook wel goed. We lunchen ook nog even in het foodcourt en daar kun je tegenwoordig ook gezonde keuzes maken. Er is een soort salade bar waar je zelf je salade kan samenstellen. We delen er samen een (dat dan weer wel, de hoeveelheid is groot. Op de terugweg naar ons huis stoppen we NG even bij favoriete winkel Walmart voor wat boodschappen. Vanavond eten we lekker thuis. Heel prima. Rond 4en zijn we terug bij het huis en gaan lekker relaxen op de ligstoeltjes bij het zwembad. Ook vakantie!!! Verdere dag niet veel soeps meer gedaan!