Gran Canaria 8 April de eerste dag

8 april 2016 - Gran Canaria, Spanje

Vandaag zijn we vertrokken voor een heerlijk weekje naar de zon. Na een hoop zorgen afgelopen maanden, nu tijd voor rust relaxen en zon.
Vanmorgen al om 4:30 uit bed om op tijd op vliegveld Dusseldorf te zijn. Alles verloopt soepel en begin van de middag stappen we al ons appartement binnen. Het is een mooi ruim appartement met een groot zonnig balkon. Het eerste wat we doen is verse broodjes kopen en jus en dan in korte broek genieten van de uitzicht op de huisjes en bergen.
Na een tijdje luieren op de ligbedjes op ons balkon lopen we naar het haventje van het dorpje waar we verblijven: Puerto mogan. Een leuk authentiek dorpje Zonder al te veel hoge flats of grote hotels. Passend bij ons dus. We pakken ons eerste terrasje en genieten van de haven en alle bootjes. Volgens het boekje is dit het Venetia van de canaria he eilanden. Dat is wat overdreven maar het is wel een leuk dorpje. Tegen zeven uur lopen we terug naar t hotel en schuiven we aan ik een prima buffet. Het begin is gemaakt, heerlijk, vooral de warmte, 25 graden en het feit dat niets hoeft vinden we heerlijk!

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade