Donderdag 29 mei van Newark NJ naar Woodstock NY

29 mei 2014 - Saugerties, New York, Verenigde Staten

Donderdag 29 mei van Newark, NJ naar Woodstock NY
Als je om 8 uur al gaat slapen ben je vroeg wakker! Om 4 uur werden we dus al wakker, maar met nog wat dutten werd het toch nog 6 uur. Toen maar op ons gemakje gedouched en ontbeten in het "starlight restaurant" Het klinkt heel wat, maar Herman den Blijker zou er nog een aardige job aan gehad hebben....
Stipt om 7:30 werden we opgehaald met het busje van Moturis. Door de manager himself (echte chauffeur was ziek). De rit naar het bedrijf waar we de camper ophalen duurde ruim een uur. Onderweg nog een stop gemaakt met een prachtig uitzicht op de skyline van New York. Dat komt later nog, maar ziet er veelbelovend uit! Nadat het papierwerk gedaan was en de camper gecontroleerd reden we rond tien uur de wijde wereld in.
Op naar..... de superstore van de walmart. Aldaar allerlei etenswaren, drinken en nog wat basisdingen gekocht.  Tegenover de walmart lag een groot outletcentrum, maar eigenlijk vonden we het wel welletjes met dat gewinkel. Tijd voor de camping.
Zo'n eerste dag merk je toch het tijdsverschil nog wel.
Daarom lekker doorgereden naar de KOAcamping bij Woodstock. Tegen 3 uur rijden we de camping op en installeren we ons. Dan hoeft lekker niets meer. Kopje koffie, stoeltje in de zon, boekje erbij. Mmmmmmmm. Later op de middag lopen we nog een naturetrail om toch nog ff iets te doen en rommelen in de camper tot alle spullen een plaatsje gevonden hebben. Een lekker rustig begin.

1. Peter van Gameren:
    30 mei 2014
    Een hele mooie reis toegwenst meiden.
    Ik ga jullie volgen.
    Veel plezier, groetjes.