Maandag 11 maart Uroa beach

11 maart 2013 - Zanzibar, Tanzania

Maandag 11 maart
Uroa beach

Vandaag is het rustdag. We hoeven niet buiten het resort en we willen graag naar het strand. Helaas regent het met bakken uit de hemel. Dus na het ontbijt nemen we plaats in het hemelbed in de lobby om te lezen en te internetten. Je moet wat op zo'n regenachtige ochtend. Na de lunch klaart het op en lopen over het strand naar het naburige dorpje Uroa. Daar treffen we vissers en spelende kinderen op het strand. Altijd weer voldoende mooie momenten voor leuke ontmoetingen en prachtige foto's.
We lopen weer terug naar het hotel en nemen plaats op de strandbedden. In de ochtend is het eb en is er strand genoeg voor een wandeling. Maar later op de middag is het vloed en is heel het strand verdwenen en bonken de golven tegen de rotswand en muur die onze ligplek afscheid van het water. Dan valt een strandwandeling niet meer mee.
Na een dag relaxen en uitgebreid dineren in het hotel komt ook aan deze dag een einde en wordt je ook moe van niets doen.
Morgen weer inpakken en opnieuw de weide wereld in, dan zit het stukje relaxen er weer op en gaan we deze week nog twee steden bezoeken.