Maandag 2 juni: Niagara Falls naar Sylvan Beach

2 juni 2014 - Sylvan Beach, New York, Verenigde Staten

Maandag 2 juni: van Niagara Falls naar Sylvan on the beach
Van,orgen lekker rustig opgestart en buiten ontbeten. Het is net als gisteren heerlijk weer, een graad of 25. Vanaf vandaag hadden we niet echt een programma meer, dus we bekijken wat we graag willen. Nou eigenlijk gewoon nog een keer terug naar de Falls, we zijn hier tensloote maar één keer! Opnieuw genieten we vanhet overweldigende uitzicht op de horseshoe falls. Ook vandaag is het niet zo heel druk hier. En waar gisteren de grote aantallen indiers opvielen zien we nu veel Amish mensen lopen. Bijzonder gezicht die mannen met hun strooien hoeden en baarden en die vrouwen in blauwe jurkjes (allemaal dezelfde) en de witte kapjes. Helaas zijn ze niet hier met de paardekarretjes, maar ook maar gewoon met de bus. Jammer, was ook een mooi gezicht geweest! Vervolgens gaan wij weer richting de boot! Dat was gisteren zo'n geweldige ervaring, zo dicht bij de falls, zo nat. Dit keer zonder foto's, want dat lukt toch niet. Maar gewoon genieten van het uitzicht. Het waait vandaag wel een stuk harder dan gisteren zo tussen de rotsen en dat maakt dat je nog veeeel natter wordt. Dit ondanks de blauwe jasjes. Tegen een uur of 1 hebben we het weer gezien en gaan terug naar de camper. Er staat nog een rit van zo'n 350 km op papier. We rijden richting de "adirondacks" een giga groot natuurgebied waar we morgen door willen rijden en eventueel nog wat gaan wandelen. We zetten de camper op de treasure isle camping bij het plaatsje Sylvan on the beach. Die beach is overigens gelegen aan een meer. Ons plaatsje ligt direct aan het water van de kreek. We gaan lekker onderuit met een boekje.  We gaan vandaag eindelijk eens stoken. Hopelijk houdt dat de muggen een beetje weg (helaas niet dus, morgen toch maar antimug kopen) Het idee is om de worstjes van t avondeten te bakken boven het vuur, maar uit ervaring weten we dat de pan veeel sneller is en we dan rustiger bij het vuur kunnen zitten. Met de marshmellow lukt t overigens prima! Die smelten boven het vuur in "no time". Tot we volledig opgegeten zijn door de muggen zitten we nog ff bij het water en het vuur. Wat wil je nog meer?

1. Mieke:
    3 juni 2014
    Dametjes, het is weer leuk om te lezen,de belevenissen van jullie.blijf schrijven we genieten er van. Gr Mieke peter
  2. Marie-josé:
    4 juni 2014
    Het leest weer als een roman meiden. Maar wel teleurstellend te lezen dat het scoutingbloed nu helemaal op is. worstjes in een pan, foei. Een echte baloe doet zo'n ding toch aan een stokkie. Kan je gelijk muggen dood prikken. Dikke knuffel en goede reis xxx
  3. Han en Nellie:
    4 juni 2014
    Hoi M en M.
    Nou wij hebben geen mooi weer gisteren,regen regen.
    We zijn in Sioux Falls en gaan ontbijten.
    Mooi die watervallen he!
    Onze camper is super. Goeie reis.
    H en N