Zaterdag 14 juni: van Eastham (Massachusetts) via de staat Rhode Island naar Mystic (Connecticut)

14 juni 2014 - Mystic, Connecticut, Verenigde Staten

Vanmorgen bewolkt maar droog, we gaan op tijd onze weg weer vervolgen want we moeten nog in twee dagen 500 km voordat we weer in de buurt van New York zijn.
Op cape cod maken we nog een laatste stop bij een strand met vuurtoren en gaan verder met een grote brug naar het vaste land en rijden staat Massachusetts uit en de kleinste staat van allen in: Rhode Island. Deze is 80 bij 35 km groot. We zoeken een mooi strand op en lunchen met zeezicht. Eindelijk trekt het wat open en is het weer lekker buiten.
We stoppen nog bij de supermarkt om de laatste boodschappen te doen voor we de camper inleveren. De kastjes zijn inmiddels zo goed als leeg. Na 18 dagen hebben we goed getimed met het eten en hoeven we nagenoeg niets weg te gooien.
We rijden de staat Connecticut in ( ook geen hele grote ) en zoeken een camping bij een inham van de zee bij het plaatje Mystic.
Inmiddels schijnt de zon volop, dus trekken we de korte broek aan en gaan buiten lekker relaxen bij de hut. Het stadje met de spannende naam komt later wel....