Zondag 10 april. Rustdag

10 april 2016 - Mogán, Spanje

Vandaag is t zondag, dus officieel rustdag. Na het ontbijt zoeken we een plekje bij het zwembad met het idee hier ng wel wat uurtjes te verblijven. Dat lukt aardig..... Lekker op het ligbedje met een boekje, wat ranja en een keertje in het zwembad komen we er wel. Dat in het zwembad moest trouwens wel als iemand je dure zonnebril in het zwembad mikt......... Hè Marian. Tegen twee uur beginnen we wat honger te krijgen dus willen we even brood halen bij de supermarkt hoer tegenover. Helaas die is dicht "door een technisch probleem" dan maar een broodje van de bar. Stelt niet veel voor, maar beter dan chips of ijs. Hierna lopen we toch nog maar even naar de haven anders worden we zo lui hier. Met uitzicht op zee drinken we onze eerste sangria. Mmmmmm. We zijn niet zoveel alcohol gewend dus t blijft bij dat  halve litertje vandaag. Tegen etenstijd lopen we weer terug naar het appartement en sluiten aan bij het buffet. Prima eten hier en veel keuze. En ook aan zo'n luie dag komt weer een eind......